Politika kvaliteta i nepristrasnosti
Quality Cert doo je kao svoj nepromenljiv kurs izabralo stvaranje dobre reputacije putem primene svih etičkih postulata i zakonskih okvira kako na lokalnom tako i na regionalnom i međunarodnom nivou u oblasti sertifikacije sistema menadžmenta kvalitetom.
Naš odnos prema korisnicima bazira se isključivo na poštovanju jednog od osnovnih principa menadžmenta koji zahteva pravovremeno i adekvatno reagovanje na zahteve korisnika i obavezujemo se na kvalitet, integritet i nepristrasnost u svom radu i odnosu prema svakom korisniku.
Obezbeđenje kvaliteta sprovodimo kroz primenu i poboljšanje sistema menadžmenta prema relevantnim međunarodnim i nacionalnim standardima iz oblasti našeg delovanja.
Lični i profesionalni integritet, kompetencije i nepristrasnost naših zaposlenih predstavljaju imperativ u stvaranju prepoznatljivog imena i osvajanju poverenja na tržištu.
Kako bi smo ostvarili postavljene ciljeve nastojimo da:
- Obezbedimo poštovanje principa nepristrasnosti kroz sve faze, aktivnosti i činioce sertifikacionog procesa. Usmereni smo na upravljanje sukobima interesa kroz jasnu identifikaciju svih mogućih odnosa koji stvaraju pretnju po nepristrasnost i otklanjanje ili minimiziranje takvih pretnji kao preduslova ostvarenja svih drugih principa i aktivnosti koji proističu iz njih;
- Identifikujemo, analiziramo i redukujemo rizike koji mogu ugroziti obavljanje kompetentnog i konzistentnog procesa sertifikacije i proveravanja;
- Stvaramo dodatnu vrednost za svoje klijente kroz obezbeđivanje internog i eksternog poverenja u njihove implementirane sisteme;
- Obezbedimo usluge najvišeg kvaliteta kroz dokazanu kompetentnost osoblja;
- Konstantno unapređujemo znanja i veštine svog osoblja zasnovano na najnovijim saznanjima i trendovima u ovoj oblasti;
- Obezbedimo poverljivost informacija svojih klijenata;
- Povratne informacije od svojih klijenata i drugih zainteresovanih strana shvatamo krajnje ozbiljno i koristimo ih kao osnovu za unapređenje sopstvenog sistema;
- Stvorimo okruženje u kome se podstiče inovativnost i međusobno poverenje, priznaju individualna i grupna dostignuća, a integritet osoblja poštuje;
- Opis svojih procesa, kao i rezultate i efekte svog poslovanja učinimo dostupnim zainteresovanim stranama u cilju stvaranja i održavanja poverenja u proces sertifikacije;
- Svoj rad zasnivamo na poštovanju zakonskih odredbi i zahteva akreditacionog tela, kao i odnosnih standarda i drugih normativnih dokumenata.
Ovim se naše rukovodstvo i zaposleni opredeljuju ka primeni dobrih poslovnih praksi, poštovanju etičkih normi i prihvatanju društvene odgovornosti u delovanju sertifikacionog tela Quality Cert doo.