Standardi za usluge
Kako standardi pomažu organizacijama koje se bave uslužnim delatnostima
Kada nudite usluge, obavezno je da zadovoljite potrebe i želje klijenta, a to se odnosi na pre svega na kontinuirano visok nivo kvaliteta usluge. Standardi vam upravo nude set alata da to ispunite.
Standardi pružaju dobru poslovnu praksu za sprovođenje celokupnog spektra usluga i procesa, kao i sistema koji ih podržavaju. Oni takođe objašnjavaju kako izgraditi dobro organizaciono ponašanje koje podstiče isporuku visokokvalitetnih usluga. Postoji niz standarda koji se primenjuju u specifičnim i ključnim delovima usluga koje se sprovode.
Kako standardi obezbeđuju visok nivo usluge
Standardi vam mogu pomoći u fazama planiranja, projektovanja ili pružanja usluge. Oni vam pomažu da implementirate pouzdane proces, izgradite pouzdane sisteme i suštinsko ponašanje. Standardi mogu biti u obliku specifikacija, uputstva, metodologija za specifične zadatke, i pojmova i definicija(pomažu u uspostavljanju sistema koji treba da se zasniva na na globalno najboljim poslovnim praksama).
Skoro svaka organizacija koja je uključena u nabavku ili isporuku usluga uočiće vrednost koju dobija iz primene standarda koji su projektovani da potpomognu implementaciju visokokvalitetnih procesa, politika i procedura, kao i smanjenje rizika za kupce i klijente.